Przebudujcie co łaska, ale absolutnie NIE dla wycinania drzew kosztem wytyczania buspasów. To barbarzyństwo a nie modernizacja!!
|
|
No i fajnie. Drzewa pozostaną, jak na razie wystarczy remontów (te są bardzo potrzebne).
Niech szybko skończą rozbabraną Krochmalną, Diamentową, Nowy Świat, Dywizjonu 303 itd.
|
|
Mieszkańcy nie zgadzają się na wycinkę drzew. Jest więc czas na zmiany projektu
|
|
Przebudujcie co łaska, ale absolutnie NIE dla wycinania drzew kosztem wytyczania buspasów. To barbarzyństwo a nie modernizacja!!Buspasy bedą wytyczone kosztem jednego tzn prawego pasa ruchu, drugi bedzie dla pozostałych kierowców . Do czterech będą poszerzone w okolicy skrzyzowań . Niestety ale częsć drzew trzeba poswięcić, jest czas sadzenia , jest czas wycinania. Takie zycie |
|
A nie lepiej pod CSK UMed i UM na Racławickich przejście podziemne
|
|
Rolnik! Do zieleni w miescie nie stosuje się chłopskich mądrości.Przebudujcie co łaska, ale absolutnie NIE dla wycinania drzew kosztem wytyczania buspasów. To barbarzyństwo a nie modernizacja!!Buspasy bedą wytyczone kosztem jednego tzn prawego pasa ruchu, drugi bedzie dla pozostałych kierowców . Do czterech będą poszerzone w okolicy skrzyzowań . Niestety ale częsć drzew trzeba poswięcić, jest czas sadzenia , jest czas wycinania. Takie zycie |
|
Za 41 mln to co najwyżej można asfalt wymienić
|
|
Ehh Januszki kiedy wy sie nauczycie zeby sie nie rwac co sie nie znacie... Zaden z was nie wie nawet, ktore drzewa trzeba wyciac, po co dlaczego i co w zamian. Ale p....lic na forum kazdy potrafi. Przyjdzie Janusz expert zajrzy inzynierowi w papiery i sie bedzie smial, po co tu takie szerokie skrzyzowania, po co te buspasy, po co wycinka a inzynier nic nawet nie powie bo zostanie zakrzyczany. Pozostaje milczec i robic swoje
|
|
Za 40 milionów można porządnie wyremontować aleje przy założeniu, że: 1) poszerzy się tylko skrzyżowanie alei z Sowińskiego-Poniatowskiego, co i tak będzie konieczne ze względu na przebudowę tych ulic, a drogi rowerowe wyznaczy się na części dość szerokich chodników – z mała ilością przechodniów; 2) buspasy na alejach wprowadzi się na odcinku od Lipowej do nowego skrzyżowania z Poniatowskiego - nowe skrzyżowanie tych ulic znacznie poprawi najbardziej korkujący się węzeł alei; 3) zrezygnuje się ze świateł na skrzyżowaniu z Grottgera (urząd marszałka może dowozić pracowników zakładowym autobusem, tak jak w czasach PRL) i Puławskiej, a przejście przy UM dostanie światła na życzenie z dość dużym czasem oczekiwania; 3) zrezygnuje się z wyznaczania buspasów na lipowej i dróg rowerowych na tej ulicy ( ta ulica nie jest w stanie rozwiązać wieloletnich zaniedbań w organizacji komunikacji Lublina). Ostanie się ok. 1500 drzew dzięki czemu ulica nie straci swojego unikalnego charakteru, a nad organizacja ruch w śródmieściu Lublina należy poważnie się zastanowić zatrudniając światowych fachowców.
NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ, więc kopiuję, niech inżyniery czytają i się uczą!
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|