Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Znów drogie oferty na przebudowę Al. Racławickich. Co dalej z przetargiem?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 26 listopada 2018 r. o 12:24 Powrót do artykułu
Przebudujcie co łaska, ale absolutnie NIE dla wycinania drzew kosztem wytyczania buspasów. To barbarzyństwo a nie modernizacja!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i fajnie. Drzewa pozostaną, jak na razie wystarczy remontów (te są bardzo potrzebne). Niech szybko skończą rozbabraną Krochmalną, Diamentową, Nowy Świat, Dywizjonu 303 itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkańcy nie zgadzają się na wycinkę drzew. Jest więc czas na zmiany projektu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przebudujcie co łaska, ale absolutnie NIE dla wycinania drzew kosztem wytyczania buspasów. To barbarzyństwo a nie modernizacja!!
 Buspasy bedą wytyczone kosztem jednego tzn prawego pasa ruchu, drugi bedzie dla pozostałych kierowców . Do czterech będą poszerzone w okolicy skrzyzowań . Niestety ale częsć drzew trzeba poswięcić, jest czas sadzenia , jest czas wycinania. Takie zycie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie lepiej pod CSK UMed i UM na Racławickich przejście podziemne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przebudujcie co łaska, ale absolutnie NIE dla wycinania drzew kosztem wytyczania buspasów. To barbarzyństwo a nie modernizacja!!
Buspasy bedą wytyczone kosztem jednego tzn prawego pasa ruchu, drugi bedzie dla pozostałych kierowców . Do czterech będą poszerzone w okolicy skrzyzowań . Niestety ale częsć drzew trzeba poswięcić, jest czas sadzenia , jest czas wycinania. Takie zycie
 Rolnik! Do zieleni w  miescie nie stosuje się chłopskich mądrości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za 41 mln to co najwyżej można asfalt wymienić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ehh Januszki kiedy wy sie nauczycie zeby sie nie rwac co sie nie znacie... Zaden z was nie wie nawet, ktore drzewa trzeba wyciac, po co dlaczego i co w zamian. Ale p....lic na forum kazdy potrafi. Przyjdzie Janusz expert zajrzy inzynierowi w papiery i sie bedzie smial, po co tu takie szerokie skrzyzowania, po co te buspasy, po co wycinka a inzynier nic nawet nie powie bo zostanie zakrzyczany. Pozostaje milczec i robic swoje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za 40 milionów można porządnie wyremontować aleje przy założeniu, że: 1) poszerzy się tylko skrzyżowanie alei z Sowińskiego-Poniatowskiego, co i tak będzie konieczne ze względu na przebudowę tych ulic, a drogi rowerowe wyznaczy się na części dość szerokich chodników – z mała ilością przechodniów; 2) buspasy na alejach wprowadzi się na odcinku od Lipowej do nowego skrzyżowania z Poniatowskiego - nowe skrzyżowanie tych ulic znacznie poprawi najbardziej korkujący się węzeł alei; 3) zrezygnuje się ze świateł na skrzyżowaniu z Grottgera (urząd marszałka może dowozić pracowników zakładowym autobusem, tak jak w czasach PRL) i Puławskiej, a przejście przy UM dostanie światła na życzenie z dość dużym czasem oczekiwania; 3) zrezygnuje się z wyznaczania buspasów na lipowej i dróg rowerowych na tej ulicy ( ta ulica nie jest w stanie rozwiązać wieloletnich zaniedbań w organizacji komunikacji Lublina). Ostanie się ok. 1500 drzew dzięki czemu ulica nie straci swojego unikalnego charakteru, a nad organizacja ruch w śródmieściu Lublina należy poważnie się zastanowić zatrudniając światowych fachowców. NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ, więc kopiuję, niech inżyniery czytają i się uczą!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...